.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
جشنواره بهار نارنج در بوستان ملل ساری برگزار می‌شود. برگزاری جشنواره بهار نارنج در ساری
جشنواره بهار نارنج در بوستان ملل ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد. طرز تهيه دلچسب‌ترین غذا برای چهارشنبه‌ آخر سال
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد.(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات تاکید کرد. برداشت هرچه سریعتر میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات تاکید کرد.(ادامه)
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید. بهترین صبحانه برای روز کنکور چیست؟
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید.(ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : تقریبا تمامی درختان نارنج معابر مرکزاستان با وجود دارابودن میوه های بسیار به آفات مرگبار گیاهی نظیر قارچ و سفیدک مبتلا شدند که این وضعیت متاثر از نقصان در سیستم نگهداشت و .... بی برنامگی شهرداری ساری، حیات درختان نارنج را هم به مخاطره انداخت !
شمال نیوز : تقریبا تمامی درختان نارنج معابر مرکزاستان با وجود دارابودن میوه های بسیار به آفات مرگبار گیاهی نظیر قارچ و سفیدک مبتلا شدند که این وضعیت متاثر از نقصان در سیستم نگهداشت و ....(ادامه)
درمان تپش قلب با چند نوع گیاه
بیماری تپش قلب یکی از خطر ناک‌ترین بیماری‌ها است که گاهی اوقات حتی می‌تواند باعث مرگ فرد شود.(ادامه)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم . مسئولان شفاف و صریح بگویند که قرار است پس از برگزاری این رویداد دقیقا چه چیزی عاید مازندران و مرکز استان شود ؟ اصولا رهاورد این رویداد جز چند سخنرانی ، بازدید و حضور چند سفیر کشورهای نه چندان مطرح چیست ؟ ....+ نظرات قابل تامل کاربران(خبر)
: به راستی برگزاری پرهزینه و مجلل چنین رویدادی ، چه دردی از گردشگری استان و مرکز مظلوم آن دوا می کند ؟ با کدام زیر ساخت قرار است پایتخت گردشگری اکو شویم . چه ایرادی داشت که رسما از همگان عذر می خواستیم و برگزاری این رویداد را تا تامین زیرساخت ها به تعویق می انداختیم .(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای صبحانه مقوی
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر ارتفاعات بابل
یکی از شهر های بزرگ و البته زیبای استان سرسبز مازندران، بابل است. شهر بهار نارنج که بعد از رشت پرجمعیت ترین شهر شمال ایران و یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری و توریستی کشور است.(ادامه)
شمال نیوز: روزگاری بین شهرهای مختلف استان رقابتی سخت ایجاد شده بود که در ابتدای نام شهر بهار نارنج را بگنجانند، کم مانده بود که پیش از انتخابات شورای قبلی اعضای شورای شهر ساری و بابل دعوای تن به تن راه بیاندازند و کلی کشمکش بین بابل و ساری در نام گذاری شهر به نام بهار نارنج حتی به فضای رسانه‌ای کشیده شده بود.
از دعوای تن به تن ساری و بابل برای پایتختی بهارنارنج تا بی‌تفاوت شهرداری‌ها به نارنج‌ها !
شمال نیوز: روزگاری بین شهرهای مختلف استان رقابتی سخت ایجاد شده بود که در ابتدای نام شهر بهار نارنج را بگنجانند، کم مانده بود که پیش از انتخابات شورای قبلی اعضای شورای شهر ساری و بابل دعوای تن به تن راه بیاندازند و کلی کشمکش بین بابل و ساری در نام گذاری شهر به نام بهار نارنج حتی به فضای رسانه‌ای کشیده شده بود. (ادامه)
این افراد ترشی نخورند
ترشی در کنار برخی غذاها بسیار می چسبد اما باید بدانید منع مصرف آن را دارید یا خیر.(ادامه)
ازدواج جنجالی احسان علیخانی و لیلا اوتادی + عکس
احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه سال 1358 است. احسان علیخانی در تهران بدنیا آمد. احسان علیخانی ساکن خیابان هروی است . احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است احسان علیخانی 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
شمال نیوز : انفجار مهیب گاز شب گذشته قائم شهر به ساختمان‌های اطراف و یک خودرو همسایه خسارت زد.علت دقیق وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است .... انفجار مهیب گاز در قائم شهر / صدای انفجار در همه مناطق شهر پیچید / دو مصدوم راهی بیمارستان شدند
شمال نیوز : انفجار مهیب گاز شب گذشته قائم شهر به ساختمان‌های اطراف و یک خودرو همسایه خسارت زد.علت دقیق وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است ....(ادامه)
فواید باورنکردنی نوشیدن آب گرم
نوشیدن آب گرم یا ولرم می تواند به بهبود سیستم عصبی بدن و گوارش کمک کند.(ادامه)
چرا شب نباید ترشی بخوریم؟
یکی از خوردنی‌های موجود در سفره ایرانیان از زمان‌های دور تاکنون که جزو جدانشدنی سفره کدبانو‌های ایرانی بوده، انواع و اقسام ترشیجات است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
مازندران به وقت بهارنارنج
در روزهای آغازین اردیبهشت عطر روح نواز بهارنارنج فضای شهرهای شمال ایران را پر می کند . بهارنارنج همان شکوفه درخت نارنج است که در فصل بهار درخت را زینت می‌دهد، لطافتی که همراه شدنش با بهار زیبایی‌هایش را صدچندان می‌کند . مازندرانی ها همه ساله با فرا رسیدن فصل بهار و شکوفا شدن بهارنارنج فرصت را از دست نمی دهند و با جمع آوری این شکوفه ها که دارای خواص دارویی وخوراکی فراوان است اقدام به تولیدات خانگی وتجاری می کنند، بانوان مازندرانی با پهن کردن پارچه در زیردرخت نارنج اقدام به جمع آوری این شکوفه های معطر برای تهیه مربا، عرق بهارنارنج، دم کرده بهارنارنج و… می کنند .(ادامه)
کدام خوراکی‌ها را از رژیم غذایی باید حذف کرد؟
یک متخصص طب سنتی در خصوص اینکه کدام خوراکی‌ها را از رژیم غذایی باید حذف کرد، توضیحاتی داد.(ادامه)
قدردان اسطوره ها باشیم نه افسانه ها(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : شیرسوار دخالت‌ها را عامل اصلی خدشه در ارائه خدمت به مردم برشمرد و گفت: ما به‌عنوان کسانی که با رأی و اعتماد مردم روی صندلی شورا نشستیم، باید سعی کنیم بهترین تصمیمات را بدون دخالت شخص یا اشخاص برای شهر اتخاذ کنیم..... قائم‌شهر شهر هزارشهید است نه پرتقال / تصمیمات شورا باید بدون دخالت اشخاص از بیرون اتخاذ شود
شمال نیوز : شیرسوار دخالت‌ها را عامل اصلی خدشه در ارائه خدمت به مردم برشمرد و گفت: ما به‌عنوان کسانی که با رأی و اعتماد مردم روی صندلی شورا نشستیم، باید سعی کنیم بهترین تصمیمات را بدون دخالت شخص یا اشخاص برای شهر اتخاذ کنیم.....(ادامه)
عرق بهار نارنج تقویت کننده مزاج، مغز و قلب است
دستیار طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: عرق بهار نارنج تقویت کننده مزاج، مغز و قلب است.(ادامه)
خوراکی‌های زمستانه با مزاج گرم میل کنید
شیره انگور، کشمش و انجیری که در آب یا شیر خیس خورده باشد بخصوص برای افراد سالمند بسیار مفید است چرا که علاه بر ارزش غذایی بالا، مزاج را روان و یبوست را از بین می‌برد.(ادامه)
بهترین خوراک‌های زمستانی!
متخصصان طب ایرانی بر این باورند که چون مزاج فصل زمستان سرد و تر است باید از غذاهایی استفاده کنیم که مزاج‌شان با سردی و تری فصل زمستان تداخل پیدا نکند چون در غیر این صورت باعث افزایش میزان سردی در بدن می‌شود.(ادامه)
با این گیاهان دارویی آرامش را به قلبتان هدیه دهید
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.(ادامه)
بابل شهردار عملگرا می خواهد ؛ شهرداری که سیاست زده نباشد
شمال نیوز : مردم شهر بهار نارنج که در سال های دور از وجود حسین صادقلو به عنوان شهردار غیر بومی بهره برده اند به خوبی می دانند که بومی و غیر بومی بودن نمی تواند ارجحیتی برای یک انتخاب تلقی گردد و در این برهه نیز هر چند برخی خوششان نیاید گزینه غیر بومی از میان 3 گزینه طرح شده بومی دیگر ، یک سر و گردن بالاتر است (ادامه)
حمایت جمعی از اعضای شورای چهارم و پنجم شهر بابل از بیژنی
جمعی از اعضای شورای چهارم و پنجم شهر بابل طی گفت‌وگوهایی حمایت خود را از شهردار بیژنی اعلام کردند و خواستار ابقای وی شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.